vrijdag 3 december 2010

Langs de afgrond

We zijn langs de afgrond gescheerd; qua land. Geen WK voetbal over ik-weet-niet-hoeveel- jaar. Ondanks de PVV zijn we te braaf en te naief voor de boevenbende van het FIFA. Soort zoekt soort, corruptie zoekt corruptie en dus is Rusland de klos. Arme Russen! Bij Paul & Witteman hoorde ik en CDA- er. ‘Ach, al kost het ons 150 miljoen, dan hebben we toch een leuk feestje gehad! Heel Nederland houdt van voetbal’. IK HOU NIET VAN VOETBAL! Niet heel Nederland houdt van voetbal. Hoe haalt iemand het in z’n hoofd. Overal wordt bezuinigd, kunst & cultuur wordt opgeheven en dan komt deze zin stralend uit een CDA- mond! Hij zag de hemel opengaan. En Rutte hoorde ik reppen over een leerzame ervaring die we kunnen gebruiken voor de Olympische Spelen over zoveel jaar, wanneer mijn kleinkinderen dan al bijna volwassen zijn!

Dat moest ik even kwijt en verder heb ik definitieve afspraken gemaakt voor mijn expositie over Cuba en de boekpresentatie: 7 augustus 2011 is de opening en de expo loopt tot 1 september 2011 in galerie En Passant aan de Lupineweg in Apeldoorn. Fijn, dat er enthousiast op mijn werk en achterliggende gedachte wordt gereageerd! Het gesprek met de galeriehoudster was zo inspirerend! Aan de slag!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten