vrijdag 27 februari 2015

The end ……..

De expositie ‘Blik in Beeld’ in galerie PS20 in Apeldoorn is voorbij!

DSC_6916  DSC_6918  DSC_6921

Hier hebben ze gehangen, mijn foto's. Nu is de wand leeg een staat alles ingepakt in dozen klaar voor de repatriëring naar huis. Alleen de flessen van Gustave staan nog in de vitrine. En als de dag van vandaag voorbij is zijn die ook vertrokken. De expositie 'Blik in Beeld' is voorbij; galeriehouder Bert schat het aantal bezoekers op ongeveer 200 in de zes weken dat de expo te zien is geweest. Een beetje vreemd gevoel is het wel. In de afgelopen weken heb ik een bandje opgebo...uwd met de galerie, het werk van Esther, Julio & Gustave, met Rudi, Bert, Margarita, Brenda en de ongenoemde bezoekers. Regelmatig was ik even aan de Stationsstraat. Mijn werk hangt bij bedrijven en in kantoren; dat is ophangen en na een paar maanden weer ophalen en daartussen zit niks. Dit is anders. Is het weemoed? Misschien wel een beetje, want een intensieve periode waarin van alles is gebeurd is voorbij. Esther gaat met Bert verder in BEK Gallery, ik ga verder met het onderwijsproject, de Zwitsal en een paar andere projecten, Julio overweegt om beroemd te worden en Gustave zoekt een grootse locatie voor 'Rondom Oranje'. En 'Blik in Beeld'? Misschien nog een keer in een andere stad. Dat is een troost voor ieder die vast van plan was te komen kijken, maar er steeds iets tussen liet komen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten