maandag 19 juli 2010

Tussenstop Cuba en zo …..

Nieuw op mijn website www.fpdeboer.com is in de landensectie een serie foto’s van Cuba. Het is een willekeurige selectie die een impressie geeft van het land. Zonder beschrijving, dat komt wel in “Snuffelen aan Cuba”, het boek waaraan ik werk. In mijn weblogje op fpdeboer.spaces.live.com  heb ik ‘t een en geschreven tijdens de reis (januari & februari 2010). In mijn boek verbind ik mijn ervaringen,en ontmoetingen met foto’s over het land. Een fascinerend land, dat momenteel weer druk in het nieuws vanwege de vrijlating van dissidenten en het plotselinge interview dat Fidel heeft gegeven. Ik was geneigd hem langzamerhand af te schrijven en hups daar geeft hij weer zijn mening over de hele wereld (behalve over Cuba(!)). Mijn boek wordt geen journalistiek product en ook geen glimmende reisgids over de witte stranden en toeristenhotels.
Verder een serie foto’s van het optreden van Marie Falquet in de Bergkerk Deventer tijdens Deventer op Stelten 2010. Voor heb ik een apart hoofdstukje gemaakt en een aantal foto’s geplaatst in de sectie kunst……..

Geen opmerkingen:

Een reactie posten